8.6.14

Mera hund

Som ni kanske läst om i mitt tidigare inlägg så gör jag ett hundalbum till min dotter Alva. Ett album där tanken är att vi ska samla alla foton på hennes egna lilla hund Tyra. Albumets sidor dekoreras med hundkortserien samt dekorationer från Simple Stories Snap. 
Jag har satt in alla våra hundfoton från 2013 och 2014 och nu får hon ta över och skriva text och fylla i med fler foton framöver. Det är så roligt med Snapalbum då sidorna är i mindre format än vad jag är van vid och de fyller albumen snabbt!

Albumet är klätt i canvas och har storleken 6x8'
Varje år börjar med en förstoring
Starten på 2014
Tanken är att blanda foton som tagits under året. Skriva text lite här och där men inte fokusera så mycket på varken det eller datum utan fokus kommer att ligga på att få in alla foton. Allt för att det ska bli så kravlöst som möjligt och inte ta för mycket tid.


Sida 2-3

Sida 4-5
Sida 6-7
Sida 8-9
Sida 10-11
Albumet innehåller även ett kuvert i kraftigt papper. Perfekt att lägga ner foton som inte får plats eller platta minnessaker.

Min materiallista

Hälsningar
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: