11.5.14

Hundalbum med Sn@p!

Alva, min dotter på 14 år har en egen hund, en liten Cavalier King Charles Spaniel som heter Tyra. Alvas telefon är proppfylld med foton på henne från alla möjliga tillfällen. När jag såg denna kollektion med hundkort i storlek 4x6 och 3x4 som Simple Stories Sn@p släppt så kändes den given för ett Tyraalbum. Även dekorationerna var ju jätteroliga, både de formskurna och de självhäftande. Perfekta att dekorera albumet med! Jag har inte brytt mig så mycket om datum mer än på journalingkorten. Jag kommer att skriva i början på albumet att de är från 2013.
Att välja bland alla tusentalskort var inte lätt så vi fokuserade på 2013.
Det här kortet var verkligen passande till vår lilla prinsessa! Pampered pooch= Bortskämd hund
Det här är mina favoritfickor! Gillar de som är 2' skarpt!
På baksidan av fler kort var det linjerat så man kan skriva text. 
Det här kan ju även bli en rolig present att ge bort till någon som har hund också! Scrappa halvfärdigt, lämna några fickor som mottagaren får fylla i med egna foton!

Materiallista:
Advance Tape Glider
Skärmaskin
Datumstämpel
Simpel Stories Sn@p

Scraphälsningar
Anna/Ronjabus

2 kommentarer:

Anna sa...

Åh, så fint!
Jag har tänkt att göra ett album med foton och händelser för våran hund.. Tack för inspirationen!
Kram Anna

Anna sa...

Tack Anna ❤️ Roligt att du blev inspirerad!