19.1.14

Karamellens album

Vid sidan av mitt album där jag dokumenterar vår vardag så gör jag även ett album till vårt lilla gudbarn, Arvid. En så söt liten karamell. Första uppslaget i hans album hittar ni här. Jag tar foto på honom varje gång vi ses och ibland dokumenterar jag lite var vi befann oss och vad vi gjorde. Det är just detta som är så roligt med Project Life. Det finns inga begränsningar eller regler för vad albumen ska innehålla eller hur man gör. Man gör det som är smidigst för en själv och dokumenterar man vardagen så behöver man ju inte fota varje dag. Gör ett uppslag med händelser över en månad. Eller uppslag över semestrar ni har gjort. Jag använder mest foton som jag tar i min mobil som jag alltid bär med mig.
Jag blandar gärna kort från Becky Higgins serie Project life med kort från Simple stories Sn@p



Vänster sida
Höger sida
Till detta uppslaget använde jag material från Simple Stories Sn@p "Baby boy". Perfekta ljusa fina färger på korten och tillhörande stickers som passar perfekt i ett bebisalbum.

Scraphälsningar
Anna/ronjabus


Inga kommentarer: