28.11.15

Sugrörskort

Hej på er i regnet!
Jag fick inte till mitt inlägg i torsdags pga att jag har haft dels mycket att göra men dels för att
jag inte fick till en bra bild på mitt senaste projekt. Och fortfarande har jag inte en riktigt
bra bild.... 

JA jag har rörigt på mitt bord men sån är jag =)


Jag fick lite sugrör med i mitt senaste DT-paket och jag har sett hur en del använder de på kort
och det blir ju himla snyggt som dekoration. Idén till mitt sugrörskort fick jag från
Instagram. Instagram och Pinterest är trevliga inspirationskällor =)

De mönstrade papperna är från Pion Design "Christmas in Norway"och stämpeln från
MFT stamps. Det är ju egentligen trädgårdstomte men jag tycker nog att de kan passa till
jul med.

Övrigt material är sugrör, charm, band, tårtpapper och paljetter.

Det var allt från mig. Dags att fortsätta med adventspyntandet!


Inga kommentarer: