12.11.15

Lucia

I mitt senaste DT-paket låg den här härliga lucian! Det är så himla roligt att färglägga nåt helt
annat än de motiv jag brukar svänga mig med.
 
 
O sen tokgillar jag Scrapfabrikens texter! Passar både till renar och andra motiv.
 
 
Närbild
 
 
Den här gången när jag färglade renen så försökte jag få lite struktur - typ som päls. Lite
trixigt, men jag färglade renen med E40-pennor och när jag var klar så sprejade jag en
liten frottébit med cleaner och så duttade jag över renen. På det viset så blir det mönster.
Kul att testa!


 
Kortet har varit klart några dagar men jag kunde inte bestämma mig om bakgrunden.
Helen har gjort ett kort men en superfin bakgrund med E90-pennor men det passade sig
inte riktigt med färgerna jag valt på hela kortet. Funderade o funderade innan
jag vågade på mig en grå bakgrund - det fick bli W6-4-2-0.
 
Papper är från Papier Design, renen och texten från Scrapfabriken och stjärnorna från Gummiapan.
Ni hittar allt i webbutiken!

 


Inga kommentarer: