24.9.15

Raindeer

Nu har våra kära renstämplar kommit in i butiken med höst, vinter och julmotiv.

Vi har åter tagit fram textstämplar som passar till just renmotiven.
Jag lekte lite med engelskan och dess stavning för att få till ordvitsar så de är inte felstavade
utan är tänkta att ha dessa stavningar.

Idag visar jag ett sådant exempel.
Tokgillar detta motiv, regnren, när han (för mig är det en kille) stretar med paraplyet i blåsten.
Jag ville ha till regn och är nöjd med hur det blev.
Eftersom jag har dålig humor så är jag extra nöjd med textstämpeln.
I mina öron låter reindeer som rain och han är ute i regnet så då blev det en raindeer istället.
Tittar man på amerikanska stämpeltillverkare har de många härliga ordvitsar och det gillar jag

Pappren jag använt kommer från Doodlebug.
Dien som ger molnkanten kommer från Mama Elephant..


Färger:
Ren: W0-1-3-5, R11
Paraply: YR04-07-09
Löv: YG61, YG00, Y17
Mark: E40-42-43
Regn: BG70-000


1 kommentar:

Catarina sa...

Älskar!