16.8.15

Summer Vibes

Det var länge sedan jag gjorde en layout (LO)! Oj vad roligt det var! Det gav verkligen mersmak! Tur att man kan blanda LO med Project Life i albumet! 
Tittade igenom min dotter Alvas mobilbilder och fick syn på det här fina fotot. Två förväntansfulla tjejer inför en en konsert med Diggiloo. Pappret Just Beachy scrappar sig självt, redan dekorerat och klart! Däremot så scrappar jag i ett mindre format än vad pappret är så jag fick klippa ut dekorationerna och klistra in dem igen. De blåa stora bokstäverna hittar ni här Expression stickers. Så snygg färg! För att få lite blänk på bokstäverna har jag använt en vit penna.
Den lilla textremsan har jag skrivit på min gamla skrivmaskin, tur att jag har sparat den! Alla papperskanter har jag "skitat ner" med chalk.
Nu när jag skriver det här inlägget och redigerar fotona så ser jag att jag glömt att stämpla datum så det måste jag göra! Använder denna datumstämpeln.

Här har jag rivit av hörnet och satt ett gult papper bakom. NEJ! Nu ser jag att jag glömt en dekoration över det halva hjärtat! Får sätta på den i efterhand.


Jag har använt mig av:
Summer Vibes Selphy
Summer Vibes Just Beachy
Expression stickers
Summer Vibes Sun kissed
Chestnut Roan
Vit penna
Datumstämpel

Nu får vi se om det blir Project Life eller ytterligare en LO till nästa helg :)

Scraphälsningar
Anna

Inga kommentarer: