10.8.15

Scrapbooking på camping

I sommar hyrde vi en husvagn och åkte ner till Skåne med goda vänner. Självklart åkte scrapsakerna ner i packningen. Övriga familjemedlemmar skakade på huvudet men jag stod på mig. Även om jag inte skulle hinna så kändes det bra att de var med utifall jag skulle få en stund över. Jag har en liten skrivare, en Canon Selphy 910 som jag är så himla nöjd med! Skriver ut med så fina färger och så smidig att ha med. Lägger den i en gammal fotoväska så den hålls väl skyddad. 
Min lilla scrap-packning. Den blågröna lådan längst upp till vänster är en perfekt förvaringslåda av hårdplast,
perfekt för lite större saker som behöver skyddas!

Liten yta att pyssla på men det gick!

Skärmaskin A5, perfekt format på resa.

Den här fotoboxen är perfekt till foton, pl-kort, dekorationer...
Så häftigt att kunna sitta ute på campingen och pyssla. Lyx att kunna skriva ut foton på händelser
under dagen på ett campingbord i gröngräset! 


Det här citatet gillar jag! Kort från Summer Vibes.
Uppslag vecka 31 med kort från Summer Vibes från Simple Stories
Vänster sida
Höger sida

På titelkortet har jag använt datumstämpel, stickers från Simple Stories och bokstavsstickers från October Afternoon.

Stickers med veckodagar som jag satt på rutiga kort och dragit ett streck runt om med denna pennan.



Glada tjejer på varsin segway, stickers från Simple Stories.

Visst är bilen underbar! 


Scraphälsningar
Anna

3 kommentarer:

Anna Ekman sa...

Så fint! Vad roligt att se hur du packar.

Gittans Pysselsida sa...

Så härligt det ser ut. Fundera på den lilla svarta grejen , är det skrivaren?
Inga

Therese sa...

snyggt!