28.8.15

Kurser i Upplands Väsby!


Hej, det är jag som har kurserna i Upplands Väsby! Nu under sommaren har vi startat upp ett samarbete med Scrapfabriken, som med ett fantastiskt sortiment av material verkligen kommer göra kurserna ännu roligare och mer spännande.
I början av denna veckan hade vi en härligt kreativ termins start, kommande datum hittar du tillsammans med kursbeskrivningar här.


Ni kommer att träffa på mig i bloggen på fredagar framöver, och jag ser fram emot att få ge er en inblick i vad vi håller på med här på kurserna. Med förhoppning om att jag skall få träffa på just dig på en kurs eller mässa/träff under hösten. Kom gärna förbi, säg hej, och prata en stund med oss.

På kursen Lo med Embossing kan det tex bli en sådan här Lo när man är klar. Då har det Embossats med en rad olika tekniker, både de mer traditionella och på fri hand. Och vi har fått testa olika slags Embossing och Enamel pulver.
Alla har vi nog en eller annan sådan liten burk på hyllan, det kanske är dags att öppna dem igen...
Har man inte det kan jag varmt rekommendera Stampendous olika Frantage pulver och blandningar. Det är svårt att misslyckas med dem. Låter detta spännande så hör av dig till mig på therese@scrapfabriken.se för att få aktuella kursdatum för denna kurs.


Jag har dekorerat med bla Puffy Stickers från Me and My Big ideas, Sprinkles från Doodlebug design samt blommor från Petaloo.

Jag ser fram emot en inspirerande höst tillsammans med er.

Happy Scrapping!

Therese


2 kommentarer:

LivetenligtMaldis sa...

Verkligen spännande och kul med nya tekniker och annolunda användning av våra "hyll-sittare"
Välkommen <3

Anonym sa...

Tack, det är verkligen roligt att få vara här!
Jag gillar att blanda "det gamla" med "det nya"
vilket förmodligen även märks på kurserna...