30.6.15

Stockholm Hobby and Craft Event 2016

Nu är det officiellt,
att Scrapfabriken för tredje året är med vid eventet som numer heter Stockholm Hobby and Craft Event
(tidigare Stockholm Scrap and Pearl Event).


Detta event är verkligen något jag rekommenderar alla scrappande personer att besöka. En helg som kommer bjuda på så mycket inspiration, det kan jag garantera redan nu.

Jag vet inte hur man förbättrar ett redan bra event, men Sofia Chalias har lyckats med det.
Större lokal, fler utställare, plats för fler besökare och bättre biljettpriser för dig som deltagare.
Dessutom breddas utbudet för 2016 och vi kommer få se garn, stickor och virknålar bland både utställare och besökare.

Hade jag inte själv haft butiken att sköta, hade jag deltagit hela helgen.
Gått på en (eller flera :D ) workshops, shoppat i butikerna på plats och pysslat! En hel helg går fort det kan jag lova.

Ytterligare en förbättring är möjligheten att endast besöka 19 utställande butiker på plats för kunna se och känna på produkterna i samband med shoppandet.
Detta kan man göra lörd 15-20, sönd 15-18.
Man måste anmäla sig i förväg för att komma in, anmäler dig gör du här!

Stockholm Hobby and Craft Event finner du på nätet och sociala medier här:
facebookbloggen, instagram: #StockholmHobbyandcraft.
Anmäler dig gör du här!

Jag hoppas vi möts i april 2016!

Inga kommentarer: