28.6.15

October afternoon

Nu är butikens sortiment påfyllt med mitt favoritmärke, October Afternoon. Så himla fina papper, dekorationer och journaling kort. Härliga färger som alla matchar varandra! Egentligen är jag ingen scrappare som älskar dekorationer men de här fina solarna, hjärtan, stjärnor... det går inte att sluta när man väl börjat att använda dem! Efter att jag började med pocketscrap så har jag börjat använda mer dekorationer.
Här har jag använt allt det fina till lilla karamellens album, min systers barn Arvid, som jag gör ett album till.











Materiallista
Plastficka Design A
Turkost prickigt papper
Papper med moln
Mönstrat papper
Pillow puffs
Journaling cards
Rosa alfabet
Turkost alfabet

Gå in i shoppen och sök på October Afternoon! Underbara papper och dekorationer!

Scraphälsningar
Anna


Inga kommentarer: