4.6.15

För du har tagit studenten

 Hej hopp!

Då var det dags för årets studentkort! Det är ju den tiden nu. Malmö svämmar över med
visslande studenter och jag inser att om två år så är det vår tur. Då tar dottern studenten! 

Jag har använt Bright Tilda från Magnolia till det här kortet och sen har jag använt ljuvliga
somriga papper från Maja Design - Coffee in the arbour


Jag ville använda otraditionella färger men jag hade de ljusgula pärlorna att gå efter =). Så jag
letade igenom mina gömmor och hittade en del Maja-papper som var fina ihop med pärlorna.
(Nu ser jag på fotot att en halvpärla har trillat av uppe i hörnet...suck...!)



Liten närbild på de där vecken som man sitter o petat o petar med och till slut är man helt blind.


Insidan


Jag brukar inte dekorera insidan på korten men det blir ju så mycket finare. Alla textstämplar
är från Gummiapan.

Motivet är färglag med Copics och jag har använt följande pennor

Hud E11-21-00-000-R11-20
Hår E29-27-25-21
Klänning RV34-32-13-11
Blommor Y19-17
Skugga E53-51-50

Tack o hej från mej!




Inga kommentarer: