15.6.15

Enkelt och stilrent

Kapar bloggen så här på en måndag och kompenserar samtidigt för mitt inlägg förra veckan.
Bild publicerades men texten hade jag glömt =)


Just nu är jag mitt uppe i rese-förberedelser så jag är lite stressad och splittrad. Men igårkväll satte
jag mig mest för att plocka undan lite på mitt skrivbord men det slutade som det brukar. Jag gjorde
ett kort istället. Motivet var redan klart så det tog inte så lång tid.

Text och bakgrundsstämpel är från Gummiapan och liksaå de mönstrade papperna.

Motivet är från Kenny K och är en clearstamp. Gillar stämpeln skarpt för den är inte så pillig så
det funkar att färglägga.

Hud E11-21-00-000-R11-20
Hår E51-53-23
Blått B97-95-93-91
Skor/bälte Y28-26-23


Ha en skön sommar! Nu tar jag ledig i några veckor, kanske dyker jag upp här, kanske inte!

Inga kommentarer: