13.4.15

Bokeh

Jag blir alltid lite förtrollad när jag ser på tv/film och de zoomar in och alla ljuskällor blir till cirklar, det är en så fin effekt och den skapar en härlig stämning.

Jag har ju turen att få besöka en del scrapträffar och i februari var jag i Vårgårda med butiken. Tre härliga tjejer, Anna, Eva och Malin arrangerar en väldigt mysig mara och denna gång bjöd Anna på inspiration som nästan fick mig att spricka.
Hon visade hur man själv enkelt gör sin egen bakgrundseffekt så det ser ut som Bokeh.
Dagen efter kom scrapsakerna fram och jag gjorde ett gäng olika kort.

Detta gjorde jag med hjälp av Ljus-stämpeln från Gummiapan, som jag stämplade flera gånger, maskade och tillförde min Bokeh.

Ljusen har jag mycket slarvigt lagt lite copicfärg på, bara för att ge dem lite rymd.

De färgstarka cardstocken finns bara i den fysiska butiken, men maila mig om du är intresserad av den. Vi har den i gult, orange, cerise och limegrönt.


Textstämpeln kommer från setet Everyday Greetings från Mama Elephant.

Ha en fin dag.
/Helen

Inga kommentarer: