9.2.15

Gult är fint!

Hela helgen har vi haft ett underbart soligt men kallt väder här i Skövde. Så när jag satt mig för att scrappa den här sidan så blev det naturliga färgvalet gult.
Nu börjar det bli några sidor i albumet att bläddra i och jag är, jag vet att jag sagt det tidigare, supernöjd med formatet 6x8" Missade två foton förra veckan (v. 2) och så här blev den sidan:



Vecka 3 fick ett uppslag och blev så här:




Åh nej, här ser jag att jag har stavat fel på överraska... Gör om gör rätt!






Testar att blogga från mobilen med mobilfoto och det blev inte bästa kvalité ser jag men ni ser ju ändå vilka härliga dekorationer och kort som butiken har i October Afternoon.

Materiallista:
Plastfickor
Paper pack "All boy"
Datumstämpel
Hörnstans
Advance Tape Glider
Stickers
Diecuts
Skärmaskin
Mini stamps


Scraphälsningar
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: