25.1.15

Kovändning i början av året


"En kovändning är en liknelse som innebär en tvär växling i åsikt eller handling,
som kontrasterar skarpt gentemot tidigare ställningstaganden"

Efter tre år med att scrappa mitt liv i 12" format och absolut inte kunnat tänka mig något annat, iallafall inte i ett mycket mindre format, så har jag nu beslutat mig för att köra ett album i 6x8". Butiken har fått in många olika varianter av plastfickor i denna storleken och det här ska bli spännande hur jag ska få ihop detta under året. Jag tar inte hysteriskt med foton längre så jag tror att det ska räcka. Sen gör det ju inget om man någon vecka kör två uppslag på en vecka, eller hur!? Som tur är så har jag bara gjort ett uppslag än för 2015 som jag visade förra veckan och med lite omändringar så blev det detta istället:





Materiallista
Album
Plastfickor
Midnight Core kit
Datumstämpel
Daily stamps
Puffy stickers
Pilar i kork
Trädekorationer
Hörnstans
Advance Tape Glider

Scraphälsningar
Anna/ronjabus





1 kommentar:

Cornelia sa...

Jag känner som du... 12x12 är "mitt" format. Men ändå har jag, också precis som du, sneglat på de lite mindre fickorna... men inte kommit till skott ännu. Kanske nu då, för du inspirerar verkligen!