14.12.14

Daily Flash

Jag hade planerat och alla förberedelser var klara för mina julsidor som jag skrev i ett tidigare inlägg. Då tar Helen hem så himla fina dekorationer och kort i Daily Flash! Där sprack min plan kan jag säga! October Afternoons "Daily Flash" är en stoor favorit hos mig! De har så underbart fina färger och glada motiv! Sök på Daily Flash i butiken så får ni se!
Uppslaget kommer att sitta i albumet som jag gör till vårt gudbarn, Arvid. Fotar honom varje gång vi ses och det är så roligt att se hur han utvecklats från första dagen vi träffade honom i albumet.  
Uppslaget för julveckan
Vänster sida
Höger sida
Jag har nästan helt gått ifrån tejp och lim. Använder mig av min Tiny Attacher till det mesta istället. Snabbt, enkelt och supersöta små häftklamrar!
Här ser ni att jag till och med har fäst en wood veener med häftklammer.





Produktlista
Plastfickor Clear Pockets
Eggnog Memory Cards
Die-cut Eggnog Flash blurbs 
Die-cut Eggnog SnapCaps
Eggnog Pillow Puffs
Tiny Attacher
Christmas roller date stamp

Trevlig advent!
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: