3.12.14

A new year - a new adventure

En av utmaningarna på Falköpingsmaran var att göra ett alster med ens förväntningar på år 2015. Jag valde att göra ett "försättsblad" till min mitt PL-album.


Kitet jag använt är BH "Odds & Ends". Jag gillar de fina softa färgerna i kitet.


För att få lite mer färg färgade jag in trä-orden med Distress stains. De blir bara en "lätt" vattenfärg så man ändå ser träet igenom.


Ett kit som jag använder väldigt mycket är DIY Journal layers. Det är en härlig blandning med vita, beiga, randiga och rutiga (tänk kollegieblock) dekorationer i form av tags, hjärtan, pilar mm. Passar överallt och lätta att färga in. (vinylsiffror från mina privata gömmor)


De här godingarna hittade jag på träffen, Notebook Tags. Jag köpte tre olika varianter så nu är jag garderad =) Den rosa kameran kunde jag inte heller låta bli ;-)



Kramelikram Leia

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte snyggt!!!