10.11.14

Good times

Måndag igen och idag tänkte jag visa en härligt limegrön LO med papper från Heidi Swapps September Skies.
Mina killar älskar verkligen att cykla! De bygger hopp och gör banor så de kan köra långa slingor i skogen och lyckan var total när lillbror fick en likadan montainbike som storebror - med både växlar och handbroms!
Pappret Dusk kan man även använda till PL med fina "kort" i instagram-storlek. Jag tog min stora cirkelpunch och stansade ut "Reach for the stars".


Lite Texture Paste och en mask/stencil i form av en tegelvägg ger lite 3d-känsla. "Good Times", stjärnor, pilar och romberna har jag sprayat med Color Shine. Så himla smidigt med die cuts som man kan färganpassa till sina alster.


Jag får lite superman-känsla av de gula "diamenterna". De och en massa andra snygga Enamel shapes hittar du här. Från samma serie kommer även vimpeln i övre vänstra hörnet.


Några vita Insta Stickers syns snyggt mot den mörka bakgrunden.


Ha en härlig vecka! Snart är det advent och då får jag äntligen börja lyssna på julmusik ;-)
Kramelikram Leia

Inga kommentarer: