30.11.14

Förberedd inför december månads dokumentation

Förra helgen hade Scrapfabriken sin 7:e trevliga scrapmara i Falköping. God mat, tävlingar, utlottningar och trevliga scrappare! Här kan ni läsa om vad lokaltidningen skrev om dagen. Jag passade på att köpa på mig det jag behöver för att dokumentera december månad. Många gör ju ett separat litet album för julmånaden men jag tänkte ha det i mitt ordinarie 12" album.
Inköp till december månads dokumentation: 12" plastfickorträfigurer, themed card christmas, themed card winterjul-datumstämpel, doilies, project life pen set, julstickers, korkark, Papir designs papper, bokstavsstickers, puffy stickers och washitejp.       
Jag tänkte använda mig av temakorten Winter och  Christmas. Christmas under advent och Winter under vardagarna. Här kommer lite närbilder på några av sakerna:
Themed card Winter

Julstämpel med både julig text och datum

Perfekta stickers att sätta lite överallt både på fotona och på pl-korten.

Ni måste kolla in dessa plastfickor med guldtryck! Supersnygga och kommer att passa perfekt med julfotona!
Nu kör vi och glöm inte att fota! Ett foto om dagen!

Trevlig advent!
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: