19.10.14

Symaskin

Den här veckan har jag bland annat använt symaskinen för dekoration på mina kort och foton. Core kitet som jag använt är är Kraft. Jag är väldigt förtjust i butikens clear stickers, både de svarta och de vita och sätter dem lite överallt.

Core kit Kraft

Vecka 41, taget direkt från Alvas blogg.
Här har jag satt clear stickers på ett kort och sytt lite under.
Här har jag klippt isär pilen som är en clear stickers och satt den på hjärtat så den ska se igenomskjuten ut.
Även texten är clear stickers. De röda sifferstickers hittar ni här.
Den vita pennan som skulle ge lite glans hittar ni här.
Här har jag sytt fast en label och satt ljusblå bokstavsstickers på den.
Här har jag använt vita clear stickers, textstämpel och en datumstämpel.
Min lilla symaskin, visst är den söt!
Scraphälsningar
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: