21.9.14

Stickers, stickers och stickers...

Den här veckan har jag använt mig av core kitet Missionary Elder Edition, ett kit med kristet tema som även innehåller många neutrala kort. Det är dessa som jag har använt till detta uppslag.
Uppslag vecka 37

Vänster sida

Höger sida
I alla år när jag har scrappat Layouter så har jag knappt använt några stickers.Men nu när jag kör detta så har jag nästan blivit beroende och dessa två förpackningar är helt underbara! Så snygga! Eftersom jag inte kunde bestämma mig för en av dem, så fick det bli båda. Så användbara och snygga med det genomskinliga. Jag hade först bara tänkt att använda något enstaka men när jag väl kom igång så fick varenda foto en stickers.
Clear stickers "Friends white lettering" och "Love".

Exempel på hur jag använt stickers.
Jag har även använt mig av Tim Holtz Alfabetsstickers och Tiny attacher samt plastficka design A

Scraphälsningar
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: