28.7.14

Exploring Stockholm

Första dagen efter semestern! Jag har absolut ingen ångest för att börja jobba - jag trivs på jobbet - jag har bara lite ångest för att semestern redan är slut! Det var ju så mycket mer jag ville göra ;-) Fördelen med vår hobby är att vi får "återuppleva" en massa trevliga minnen, resor och händelser genom vårt skapande. I väntan på att sommarens foton ska framkallas bjuder jag idag på foton från vår Stockholmstipp i höstas.


Som bakgrund använde jag "Story Time" från OA Public Library och självklart kunde jag inte låta bli att kladda lite ;-) Jag började med masker och gesso  och innan gesson torkat helt sprayade jag lite grå och grön mist. Eftersom gesson inte var riktigt torr så fastnar färgen och gesson blir inte helvit.
Sen var det bara att ösa på med kort och dekorationer!





Jag gillar de läckra "Found Alpha Stickers" från OA Public Library, i olika storlekar och typsnitt. För att få dem att synas ordentligt markerade jag dem med en svart penna.

Ha en härlig vecka! Kramelikram Leia

Materiallista:
Mönstrat papper: OA Public Library Story Time, Encyclopedia, Due Date
OA Public Library stickers: Alpha StickersShape Stickers, Chip n stick,

Inga kommentarer: