12.7.14

En annorlunda sida

Jag gillar att blanda olika plastfickor i albumen och vissa fickor gillar jag mer än andra. En plastficka som jag däremot har undvikit att använda är Design E. Den har suttit längst bak i pärmen i nästan 2 år och under tiden har de andra fickorna bytts ut med nya.
Vecka 14
En designer som jag däremot har gillat lika länge är Elisabeth Kartchners som designat "Dear Lizzy Neapolitan". Sök på Neapolitan i butiken så får ni upp hennes underbara produkter!

För att få rätt storlek på mina foton, innan jag skickar/skriver ut dem så har jag börjat att redigera mer och mer i Picmonkey. Det var här bland alla ramar som finns att välja på som jag kom på idén med att skriva ut veckans foton på en sida för att sen sätta dem i de stora plastfickorna som Design E har. Och det här gav verkligen mersmak så nu kommer även mina D-fickor att användas framöver.
6 av veckans dagar fick plats i rutorna.

Chipboard och papper från Neapolitan
Chipboard och papper från Neapolitan
Jag har använt Neapolitans chipboard och 6x6' papper från mönsterblocket och stämplat datum med denna stämpel. Texten från min dotters blogg har jag skrivit ut på vanligt papper i min skrivare.

Scraphälsningar
Anna/ronjabus


Inga kommentarer: