26.6.14

Hipster Mae

Hallå i stugorna!
Då är jag tillbaka, var sjuk förra veckan så det var tomt på min bloggdag. Hämtade sen ut en litet härligt
DT-paket på posten och det var perfekt att lägga midsommar helgen på innehållet =)


I mitt paket fanns det fina fina papper från Maja Design. Åh jag är så svag för dem, de är ju sååå fina!

Och sen hittade jag den här godingen från Some Odd Girl - Hipster Mae. Jag försökte prova på lite 
nya färger, bland annat på håret. Hon kändes som en rödhårig tjej helt enkelt! Parade ihop Mae med 
en text från Gummiapan - Vill du fika med mig?


Idag börjar min semester! Det är såå skönt!! Jag har några långa veckor framför mig nu som jag
ska tillbringa med familjen. Men jag finns här hela sommaren, på torsdagarna =)

Ha en fortsatt skön dag!

Inga kommentarer: