5.5.14

Viggo

Idag har jag gjort något som jag inte brukar göra, skippat titeln på LOn. Jag kom inte på nåt att skriva men vem vet, det kanske dyker upp nåt som jag tycker passar senare ;-)


Även på den här LOn började jag med att använda Tim Holtz-mask och distress paint och när det torkat kladde jag gesso över en prickig mask/stencil. Det syns inte så bra på foto men det ger en härlig effekt när prickarna "står ut" lite.


Jag använde min 1"-punch och epoxybubblor för att göra matchande flairs. Jag använde ett av PL-korten för att matcha den gula färgen på stjärnan.


Många av PL-korten passar toppen att använda även på LOs, de jag har använt här kommer från Kiwi Core-setet. Den roliga stämpeln (även stjärnorna på vimpeln längst upp till höger) heter "Catch Phrases - Inspiration" och kommer från October Afternoon.


Både vimpeln och pilen kommer från det skojsiga setet DIY Journal layers. Vill man är de lätta att färga in eller stämpla på. Söta kameror i kork från SC. Den gula banderollen kommer från ChicTags


Tagen kommer från ChicTags.

Hoppas ni får en härlig vecka! Kramelikram Leia

Inga kommentarer: