29.5.14

Per sempre

Lagom till en av vårens högtider bjuder jag på ytterligare ett bröllopskort. Stämpeln är från
Magnolia och de mönstrade papperna är från Pion Design. Jag har färglagts stämplarna med Copics.

 
Kortet ska resa hela vägen till Italien i sommar och jag ville gärna stämpla en text i kortet
på italienska, men mina italienska stämplar är väldigt få =). Jag googlade runt på italienska
kärleksfraser och hittade Per Sempre som betyder För evigt.
Det passar ju perfekt i ett bröllopskort.

Beställaren ville gärna ha namnen med och då kom jag på den (för mig) briljanta idén att dekorera
insidorna med. Jag brukar sällan, om inte aldrig, göra det, men det blir ju väldigt fint. 

Så insidan ser ut så här när kortet är uppslaget



Närbild på vänstersidan...



..och på högersidan



Materiallista


Ha en underbar helg! Själv har jag långledigt!

Ciao!


Inga kommentarer: