12.5.14

Lite mer PL

Jag har inte riktigt kommit igång med PL än, förra gången jag beställde foton lyckades jag ju beställa dem i en för liten storlek och sen fick jag aldrig tummen ur att beställa om dem ;-) Jag har ju haft så mycket annat att göra, LOs som jag ville göra.
Men NU, nu har jag fått hem en STOR hög med foton som bara väntar på att få plats i mina PL-album. För jag är ju redan fast! Att det kan vara så kul! Jag har inte riktigt hunnit utveckla nån extra finess än och jag tycker väl att detta uppslaget är lite väl enkelt men nånstans ska man ju börja! Och skapandet ska ju vara kul!


Det här uppslaget handlar om en rolig kväll för två veckor sedan, vi hade företagsmässa i lilla Grästorp där jag jobbar och på kvällen var det företags- och förenings"gala".
Ett antal olika priser delades ut och till min stora förvåning fick jag den fina utmärkelsen årets nyföretagare. Jag hade inte så många foton så det fick bli många PL-kort istället.


Sn@p har så snygga och lättanvända bokstavsstickers. Paketet innehåller 8 ark med bokstäver i olika färger. Jag köpte två paket direkt så jag inte saknar nån bokstav mot slutet.


Wood veeners fick lite färg med distress paint.



Materiallista:
PL-kort: Dokumentera, Honey Core kit,
Sn@p: Alfabetsstickers,
Dekorationer: Wood cameras, wood veener, Cake walk Label stickers, Bokstavsstickers, Thumb paper clips,

Hoppas ni får en underbar vecka! Kramelikram Leia

Inga kommentarer: