21.5.14

Lite foto från helgens kurser

I fredags gick jag ifrån jobb lite tidigare för att hoppa på tåget till Göteborg och sen vidare till Uddevalla,
till Helen och till Scrapfabriken. Det var första gången för mig att hälsa på där och det var himla kul att
få komma dit, dels för att träffa Helen men även för att se var hon håller till om dagarna. Syftet med min
lilla resa dit var att hålla de första stegen i Copics ECCP-program, Bas och Avancerat.

Vi var ett litet gäng på lördagen och lite fler på söndagen. Det är så roligt att träffa alla glada människor på
de här kurserna och jag hoppas att dom känner likadant! Det är ju en härlig hobby vi har!

Jag försökt fotografera lite medan kursdeltagarna målade flitigt på sina uppgifter, så här kommer lite foto
från i helgen.










Vi har alla olika stilar när vi färglägger =)



Till och med Helen hamnade på bild!



Visst blir man glad när man ser denna färgglada smällkaramell?













Tack till Helen som fixade allt runt omkring och tack till alla goa o glada kursdeltagare! Hoppas vi ses igen!

För den av er som är sugna på att gå de andra stegen i ECCP-programmet, Special 1 och 2 så har vi
bokat in 30-31 augusti till detta och vi håller till även denna gången i Uddevalla. Det finns platser kvar
till båda dagarna. Ni kan läsa mer här! Anmälan görs till Helen på info@scrapfabriken.se


Inga kommentarer: