26.5.14

Indra

Som Anna visade tidigare så har Sn@p en PL-serie med hundtema och den kunde jag ju inte låta bli att köpa. På den här LOn har jag använt både 4x6 och 3x4 korten tillsammans med de självhäftande dekorationerna.


Ett av korten (det röda med hundben) delade jag på längden och använde som mönstrat papper under. Tittar man på hundbenen så ser man att det är olika i mönstret på den vänstra och högra sidan men jag stör mig inte på det. OM man gör det så kan man ju titta på mönstret innan man delar på det, det blir ju lite smalare remsa beroende på motivets storlek.


Splashstämpeln kommer från Gummiapan - jag har duttat med vit distress paint för att få en mer opak, vit färg. "Handen" kommer från ett die cut-kit från Tim Holtz.


Materiallista:
Sn@p Dog card 4x6, Sn@p Dog card 3x4, Sn@p Dog stickers, Smal washitape,

Kramelikram Leia

Inga kommentarer: