8.5.14

Bröllopskort

Hej hopp!

Idag bloggar jag lite kärlek! Vi går ju mot bröllopstider och då är det väl inte fel med lite bröllopskortsinspiration! 


Förra veckan visade jag ett enkelt kort med de underbara papperna från Pion Design och jag var helt
bara tvungen att skapa nånting ihop med Magnolia och Pion papperna. De är liksom perfekta för varandra!
Stämpeln är från Magnolia "Loving Bridal Couple" och jag har färglagt den med Copics.
Papperna är ljuvliga att skapa med och jag blev mycket nöjd med kortet.

Tyvärr funkar inte Inlinkz-länkningen för oss som tidigare, men ni hittar en del av materialet på
följande länkar

Pion Design "Shoreline Treasures"
Spellbinders "Floral Ovals
Magnoliastämpel "Loving Bridal Couple"

Nu är det bara drygt en vecka kvar tills jag åker till Uddevalla för att hålla Copic-kurser! Det ska bli så
kul att träffa alla som anmält sig och även får en titt i Helens butik. Det finns fortfarande några platser kvar
till den 17 maj om ni känner er sugna =)

Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer: