4.4.14

Presentkortsask

Igår hojtade Helen till på Facebook att hon hade fått in det senaste numret av Ett Trykk. Den
där norska mysiga tidningen med massor av inspiration! Jag bläddrade igenom den häromdagen
på bussen när jag åkte hem och det var hur mycket kul som  helst i den. Jag fastnade
för beskrivningen över hur man gör en presentkortsask.
Så sagt o gjort - jag läste den ett par gånger noggrant (lite trixigt ibland med norskan) och sen
skred jag till verket igårkväll.
Ovansidan av asken. Textstämpeln är min privata.

Jag har använt papper från Maja Designs paperpad "Vintage Frost", men jag letade rätt på de
sidor som var minst juliga =)
Öppnad ask. Himla rolig idé. Blir en popp-upp effekt när man öppnar.




Ovanifrån (Lycka till-stämpeln är min privata)


Som sagt - himla trevlig idé och jätterolig att göra men framförallt rolig att ge bort.
Ha en fortsatt bra dag!!


Inga kommentarer: