13.4.14

Instagramalbum

Varje påsk får mina barn ett stoort påskägg, fyllt med allt annat än bara godis. Det är en utmaning varje år att komma på vad som ska hamna i det. Jag brukar försöka hitta små bra-att-ha saker som de vill/behöver ha.




När jag fick syn på det här söta Instagramalbumet i butiken så kom jag på att det skulle bli en bra överraskning att lägga i min dotter Alvas påskägg. Så nu har jag, i smyg, framkallat alla hennes 80!! instagramfoton från 2013 och fyllt albumet med. Här kan ni ladda ner era IG-foton.

Jag har givetvis inte dekorerat alla sidor utan mest fokuserat på fotona och de fina korten "Farmers market Journaing" från WeR. Sen kommer Alva att få fylla det med text om hon vill. Här nedan ser ni ett axplock av alla sidorna:










Scraphälsningar
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: