1.4.14

Grattiskramar

Ni tröttnar väl snart på mig och mina tags men jag tycker det är så kul!! Och mina söner tycker det är roligt att gå på kalas och lämna ett paket med en häftig tag på!
Den söta stämpeln Tress Dancing stämplade jag allra först med vit distress paint (jag drog lite försiktigt med själva "dutten" på stämpeln så motivet täcktes helt) sedan använde jag Gummiapans sliten rutig bakgrund som jag stämplade på samma sätt som Tress fast med den guldiga distress painten.
Duttade tre olika distress stains på mitt teflonark, sprayade vatten och drog runt tagen tills jag tyckte den var lagom infärgad. Torkade hela härligheten med min fön innan jag fortsatte kladda med stämplar i ytterkanterna.


För att plocka upp lite av det vita i stämpeln så har jag använt lite frantage på kanterna, det är även lite guld och turkost i pulvret.
Den snygga grattisstämpeln är från Scrapfabrikens egna serie med stämplar från Liten Tingla. För att få ungefär samma färger som tagen har jag färgat in pappret med samma distress paints. Pilen har jag med hjälp av en blending tool färgat in med distressdynorna.


Hoppas ni får en härlig vecka! Kramlikram Leia

Inga kommentarer: