2.3.14

Themed Cards Summer- Project Life

Ibland blir uppslagen inte riktigt som de var tänkta från början. Den här veckan var planerna att använda temakorten i Summer med alla superfina motivkort, helt i min smak och stil. 

Themed Cards "Summer"
 
Men när jag sen satt där och stoppade i fotona i fickorna så slutade det med att uppslaget gick åt vintagebrunt och grönt som jag även tyckte blev väldigt bra! Det är just detta som är så roligt med korten i alla kit, att man kan göra så många olika varianter av innehållet.

Vecka 25 och 26 hade jag inte så många foton så då fick de två veckorna dela på ett uppslag. Ibland har jag så många foton under vissa veckor så då får det bli mer än ett uppslag/vecka eller också sätter jag i en liten smalare ficka, en insert.
Uppslag vecka 25 &26
Tyvärr har jag tappat bort min bästa penna för journaling! Måste ha glömt den på någon träff! Så text på sidorna får vänta tills jag beställer nya.
Vänster sida
 
Höger sida
 
 Ni som har följt mina inlägg här på bloggen vet att jag har en förkärlek till trädekorationer...
Titelkort
 
Har ni bloggar där ni laddar upp era PL så skriv gärna adressen i kommentarsfältet nedan så kommer jag på besök!
 Tack för att ni tittade!
Scraphälsningar
Anna/ronjabus
 

Inga kommentarer: