17.3.14

PL-premiär!!

För över ett år sedan köpte jag ett sn@p-album (pl) och tänkte göra ett resealbum om vår resa till Filippinerna. Nu först har jag fått tummen ur att börja och det är ju jättekul!! Min tanke är att det ska gå ganska snabbt och vara lite mer avskalat med dekos och att jag inte ska "tänka" så himla mycket utan bara skapa på! Vissa av fotona har jag ju redan scrappat LOs om och jag vill kunna göra både och.



Lite sn@p-stickers och washitape




I sn@p-serien finns även färdiga "ark" som man kan scrappa. Kul att kunna variera sig lite i albumet.
PL-korten är från KaiserCrafts Base Coat (har problem med att länka till shoppen, tyvärr)
Tokgillar den svarta washi-tapen. Den syns så bra och det "poppar" verkligen ut som om det vore riktig dymo.

Hoppas ni får en härlig vecka! Kramlikram Leia

Inga kommentarer: