6.3.14

Ibland händer det....

..att jag gör en layout! Men det är inte ofta! Ska verkligen försöka skärpa till mig för det är ju himla
roligt! Jag har gjort så mycket kort den senaste tiden så jag kände att jag behövde omväxling.
Kikade runt lite på Pinterest igår kväll efter inspiration och där finns ju massor! Är ni på Pinterest
nån gång? Jag är fullständigt beroende. Det och Breaking Bad, men det är en annan historia =)

Som sagt det blev en layout igår. På den här underbara tjejen. Min älskade tös! Det här fotot är bara
så fantastiskt fint, det är tagit i Finland förra sommaren. Jag ville inte ha en alldeles för stökig layout när
 fotot är så fint så det fick bli en hyfsat avskalad layout.


Egentligen var layouten färdig igår, men så satt jag och chalkade kanterna imorse (syns inte för scannern
tog de mesta av kanterna) och då hittade jag de svarta "romberna". Det är left-overs när jag stansat ut
ett hönsnät häromdagen och jag tyckte att det kunde ju vara roligt att använda. Texten i ena hörnan är
från Gummiapan och det passade perfekt! Fick dock konsultera mina scraptjejer innan jag stämplade
dit den =). 

Alla de mönstrade papperna (utom just den lilla mönstrade bakgrundsbiten) är från ett paper pad från
My Minds Eye "Cut and Paste". Åh jag är svag för MME, speciellt paper padsen, de är ju så fina!
De andra stämplarna är också från Gummiapan - små stjärnor och stänk. Och så har jag chalkat
alla kanter med Distress dynan "Black Soot".

Ha en fortsatt fin dag!


Inga kommentarer: