20.3.14

Äntligen PL-kort med svensk text

Ni har väl inte missat att Scrapfabriken har lanserat superfina PL-kort med svensk text. Det är nog fler än jag som har väntat på att det äntligen ska släppas kort på svenska. Helen har designat dem själv och de finns i tre kit. Jag blev stormförtjust i alla tre! Så fina färger och motiv! Den här veckan har jag använt mig utav de som heter Dokumentera.
Uppslag v11
Vänster sida. Kortet i mitten med Alva och valpen har en overlay på sig. Visst blir det snyggt!

Höger sida
Dokumentera Födelsedagar och Fika
Ett av korten i varje förpackning är utformat så att man kan stansa ut och göra egna flairs i 1"-storlek. Du behöver bara komplettera med epoxybubblan för att ha en färgmatchad och mönstermatchad dekoration. 
Flairs, epoxybubblor och en stans i storlek 1'.

Titelkort 
Den här lilla skrivmaskinen med hjärtat som jag har dekorerat titelkortet med för denna veckan är min favorit bland alla flairs i paketet. Så himla söt!

Scraphälsningar
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: