23.2.14

Themed card Girl - Project Life

Den här veckan har jag använt mig av Girl, temakort i härliga färger. Det finns en mängd olika kort i olika teman och det gör ju att ingen sida blir den andra lik när man blandar. Min vecka har innehållet födelsedag och Alla hjärtans dag och då passade just det här korten fint.

Eftersom jag hade många foton och PL-korten var så fina och jag ville ha med många så använde jag mig av en extra lite smalare plastficka (design G) som jag satte i mitten av uppslaget.

Uppslag vecka 7 med en insertficka.
Vänster sida. Hoppsan här hade jag visst missat journalingen!
Höger sida
Framsidan av insertfickan
Baksidan av insertfickan
Som ni ser på flera av fotona i veckans uppslag så har de fått en overlays på sig. Det är genomskillniga plastkort med tryck som placeras ovanpå ett foto eller mönstrat papper. Jag har använt mig av denna förpackningen som ni hittar här.
Jag har hittat en ny favorit bland alla butikens fina stämplar till Project Life från Technique Tuesdag. Rejäla stämplar som är lättstämplade med olika texter. Den lilla pilen är ju för söt så den kommer jag att använda lite överallt!
Stämpel från Technique Tuesdag
Scraphälsningar
Anna /ronjabus



Inga kommentarer: