23.1.14

Music Mae

Äntligen har jag fått rätt på det. Här är kortet som jag skulle bloggat förra torsdagen =). Den som väntar på nåt gott, kan vänta hur länge som helst =)

Jag har använt mig av Music Mae från Some Odd Girl. Dom är så himla härliga att färglägga och den här stämpeln är hyfsat stor så det blir en del att måla. Kände för att gå på det pastelliga hållet denna gången. Rosa och ljusblått. Upplägget på kortet har jag snott av Scraphorse Åsa =) men jag har gjort om lite efter mitt eget huvud.


De mönstrade papperna är från min rosa spillbitshög. Numera jobbar jag nästan uteslutande med mina spillbitar och dom har minskat avsevärt. Härligt =)




2 kommentarer:

Pillan sa...

Kanonfint kort!
/Pillan

DymoSupport sa...

Hej!

Vad kul att du använder våra DYMO produkter! Skulle du vilja få en liten present från oss? Du kan bara skicka ett mejl till helpdesk@dymo.com

Med vänliga hälsningar,

^DS
DYMO Helpdesk