6.1.14

Dapper Dan

Hejsan på er! Hoppas ni har haft en härlig helg! Själv sitter jag i  en stuga i Idre, lite mör efter en dag i backen och med en internetuppkoppling som lever som den själv vill ;-) Veckovill är jag visst också, trodde det var söndag idag därav det sena inlägget idag.

Idag har jag en LO om min älskade make, lite (eller i ärlighetens namn, ganska rejält) dåligt foto men ni får hålla till godo.


Jag har använt kitet Dapper Dan och några av de dekos som finns i serien och som jag sagt innan så gillar jag ett använda färdiga kit. Allt matchar och jag kan lägga energin på att skapa istället för att leta papper. Jag kan tycka att det är svårt att hitta "manliga" papper och dekos men detta passar både små och stora pojkar.


Superläckra, stora rhinestones och min favorit-washitape - mustaschen!


Ytterligare en läcker rhinestone och en pratbubbla i faner. Ett tips om man inte vill ha dem träfärgade så är det superlätta att färga in med ex Distress paint.

Hoppas ni får en underbar vecka, det tänker jag ha =) 
Kramelikram Leia



Inga kommentarer: