22.12.13

Sluttampen på årets Project Life

Med drygt 2 veckors ledighet framöver så tänkte jag försöka att PL:a de sista veckorna som jag inte har gjort under året. Det ska bli roligt att börja om efter årsskiftet i ett helt nytt album.

Vecka 50

Vänster sida

Höger sida

Pennan som jag använt här är riktigt bra att skriva med på foton. Här hittar ni den.
Till datumet har jag använt min labelmaker.  

Som jag har skrivit tidigare så införskaffade jag en Advance Tape Glider för ett tag sen och jag måste säga att jag är verkligen supernöjd med den fortfarande. Det går så mycket snabbare att PL:a och med tanke på storleken så göms den aldrig i mitt kaos som råder på skrivbordet när jag scrappar.

Advance Tape Glider
Hoppas att ni får en riktigt bra jul och glöm inte att fota även de små detaljerna!
Anna/ronjabus


Inga kommentarer: