1.12.13

Project life - Månadsblad

Ibland hittar jag papper som är så fina att jag undrar hur jag ska kunna klippa i dem. Känner ni igen det? Oftast köper jag dubbelt vid dessa tillfällen. Utifall jag ångrar mig när skärmaskinen gjort sitt  ;) 
Ett papper som jag kände så för är det här fina från October Afternoons serie Holiday Style "City Sidewalks". Till och med baksidan är jättefin på det!

Det ena pappret satte jag i ram och satte på väggen. Blev jättefint i köket på hyllan där
 kokböcker och tavlor blandas med favoritsaker.


Det andra skar jag itu tilll mitt Project life-album så det passade i plastfickan "Design A".
Den här sidan ska få inleda mitt december.

Jag dekorerade med halvpärlor i mitten på de stora snöflingorna och
använde träbokstäver  och träsiffror till rubriken tillsammans med tre trägranar.

Jag är så nyfiken på hur just Du skapar ditt abum med Project life! Har du en blogg eller webbsida där du laddar upp dina sidor så skriv gärna i kommentarsfältet nedan så gör jag ett besök.

Hoppas ni har en riktigt fin advent!

Scraphälsningar
Anna (ronjabus)

Inga kommentarer: