9.12.13

Lussebak

Härliga december! Jag vet inte hur ni har det men vi har de senaste dagarna fått lite snö, så underbart! Jag älskar snö!! Så länge jag slipper skotta iaf ;-)
Jag har varit två scrapträffar med jul-tema och eftersom jag varit lite ostrukturerad det sista hade jag bara med mig gamla julfoton. Layouterna jag visar idag har samma foton och är båda gjorda efter någon utmaning på träffen.


Jag tyckte det blev lite tomt så jag skar remsor av spillpapper och sydde fast runt kanten. Ett kul sätt att plocka upp mönsterpapprena i LOn.


Läckra lussekatter!


Jag är lite dålig på att stämpla på LOs, synd för det är ju så snyggt! Och enkelt!


På den här LOn ville jag inte ta för mycket fokus från det söta bakgrundspappret så jag började kladda på lite gesso som grund.


Inga kommentarer: