30.12.13

Broöppning

Hoppas julen varit bra!
Idag minns jag sommarens båtsemester med hjälp av foton från Göta Kanal. Det är en del väntan på slussar och broöppningar utmed färdvägen och med två överenergiska grabbar i båten gäller det att ta varje tillfälle i akt att låta dem springa av sig när vi låg vid väntbryggorna.
Just dessa foton tog jag när vi väntade på järnvägsbron vid Töreboda. Jag skulle ta några kort på Viggo när tåget åker förbi precis bakom honom så det långa håret fladdrar i fartvinden. Han började såklart skratta och jag fick mig en serie "äkta" kort. Ju äldre barnen blir tycker jag det blir svårare och svårare att fota dem utan att de gör sig till.




Pratbubblorna i fanér finns med många passande ord/fraser. Ger lite härligt djup i alstret utan att bygga för mycket på höjden (vilket kan vara bra när det ska in i album)


Hoppas ni alla får ett härligt nyår! Kramelikram Leia


Inga kommentarer: