11.11.13

Merry!!

Tack alla härliga människor som var med och gjorde lördagens scrapmara i Falköping till den succé som den var! Det är så himla kul att träffa alla och se allt fint som skapas under dagen. Vad mycket idéer och inspiration en sådan dag ger!

En av utmaningarna var att göra ett julkort eller LO med 7 st av något. Jag valde att göra ett julkort med 7 st snöstjärnor.


De ljuvliga julpapprena kommer från October Afternoon, likaså den matchande stjärnan och banderollen "Merry". {Pingvinstämpeln fick jag låna jag förra julen, minns tyvärr inte var den kommer ifrån}


Chipboard-julstjärnan har jag färgat in vit med vit Distress Paint. För en helt täckande yta har jag målat den 3 ggr. När det sista lagret torkat kladdade jag på lite Diamond Stickles. Samma, varma glitterstickles kladdade jag även på de små, utstansade snöstjärnorna. De som jag använt på just detta kortet är bland de minsta stjärnorna på diesen. Tror bestämt det är en av mina favvo-jul-dies =)


Hoppas ni får en härlig vecka! Kramelikram Leia



Inga kommentarer: