27.10.13

LO i Project Life

Den här veckan bryter jag av med en layout (LO) i mitt album med Project Life (PL).  Jag tog några roliga kort från Simple Stories  i samma serie som jag använt under den veckan där jag sätter in LO:n, buntade ihop dem och spretade ut dem så varje kort skymtade fram. Några satte jag distanskuddar under för att få lite lyft.  På med dekorationer och ett lämpligt foto så var den klar!
Det är detta som är så roligt när man scrappar PL. Oavsett om du gillar att hålla på med mixed media, är en kortmakare eller en som bara gör LO så kan man börja med PL och få in sitt "vanliga scrappande" i albumet.

En LO som bryter av
Roliga kort och dekorationer! Visst är cykeln söt!

Distanskuddar under dekorationerna så får LO:n lite lyft!

Scraphälsningar
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: