20.10.13

Dekorationer till foton

Scrapfabriken är full av fina dekorationer som passar perfekt till Project Life-systemen oavsett om man använder Becky Higgins plastfickor eller Simple Stories Sn@p. Jag tycker absout inte att man behöver begränsa sig till ett visst märkes sortiment bara för att man använder dennes plastfickor. Välj och vraka bland alla dekorationer som ni tycker är fina och som passar till just era foton!
Den här veckan har jag använt plastficka Design K. Fickorna längst upp och ner är i storleken 10x10cm. Vill man ha foton i den storleken så går det att beställa hos Crimson. De i mitten mäter 10x7,5cm. Alla mina foton i albumen har jag tagit med min mobil. Här kan ni läsa om hur jag redigerar och skriver ut för att få dem i rätt storlek vid utskrift.

Vecka 28 fick en sida i albumet, annars så gör jag ett helt uppslag per vecka.

Jag tycker att det är snyggt när fickorna ramas in. Här har jag använt denna pennan.

Stickers blandat med trädekorationer.
Hoppas jag inspirerar er att börja med Project Life! 
Scraphälsningar
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: