12.10.13

2 cool 4 school

Jag fortsätter på mitt Sn@p-album med min dotters foton från skolan som jag började med här. Vad roligt det är att scrappa i format 6x8" då sidorna fylls på väldigt snabbt. Den här veckan använde jag mig bland annat av av en hel plastficka så nu fick jag scrappa en layout också mitt i dokumenteringen. Det har jag inte gjort sen jag började med att dokumentera med Project Life och Sn@p. Jättekul!
En liten layout mitt i dokumentationen.
Första sidan

Andra sidan

Jag har även köpt ett för mig nytt verktyg, en Advanced Tape Glider. Bakom varje foto sätter jag ett så kallat Grid Card för att skriva all dokumentation på. För att fästa ihop dessa båda så är det här verktyget perfekt! Den är väldigt enkel att använda, tejpen hamnar exakt där jag vill ha de och den fäster bra. Det är mycket tejp på rullarna så den lär hålla ett bra tag och det går väldigt snabbt när man tejpar och det gillar jag! Vill du också köpa en sån här, kontakta Helen så tar hon hem den.
Advance Tape Glider
Scraphälsningar
Anna

  

Inga kommentarer: