21.9.13

Snart ikapp

Vecka 32 är scrappad och klar och snabbar jag på lite så är jag snart ikapp med mina veckor. Flera undrar hur jag får tid över till att scrappa i mitt för övriga ganska hektiska liv med jobb, barn och häst och det undrar jag också ibland. Men jag har ett skrivbord där jag låter uppslaget ligga och med korta besök och snabbscrapp varje dag så växer veckan fram. Det är verkligen lyx att slippa packa ihop efter varje scraptillfälle och sen packa upp igen. Det svåraste är att bestämma sig för vilka foton som ska få representera veckorna tycker jag.
Uppslag vecka 32

Butiken har fått in så himla många fina papper och tillbehör i härliga färger, perfekta för dokumentation av det vardagliga livet. Papper som man bara skär itu och sen stoppar i plastfickorna, snabbt och enkelt. Jag rundar även av mina hörn med en hörnstans
Simple Stories roliga kollektioner scrappar sig i princip själva med sina fina "journaling cards" och stickers.


Vänster sida

Höger sida

Vad roligt det är att blanda olika alfabetsstickers!

Egendesignat kort! Visst är den pyttelilla kamerastämpeln gullig ♥
Nu har det kommit in en del av butikens leverans av Project Life. Här hittar ni de fina sakerna!

Scraphälsningar
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: